Напрямки:
Театр Музика Кіно Для дітей Освіта Візуальне мистецтво Танець Перформанс Література Школа журналістики Еко-програма Фешн-арт

Політика платних заходів

Вхід на фестиваль платний протягом усіх 11 днів.

Вартість входу: 50 грн, окрім дня відкриття (в день відкриття вартість входу складає 80 грн.)

Графік роботи:
з понеділка по п’ятницю – з 15:00 до 23:30
в суботу та неділю – з 12:00 до 23:30

Вхідний квиток дає право входу на територію фестивалю та відвідування безкоштовних заходів.

На платні події необхідно придбати квиток (онлайн, в касах міста або при вході на територію фестивалю). Квиток на платні події не потребує додаткового придбання вхідного квитка.

Читати усi умови

ВЕРЕСЕНЬ

Птахи не сплять / Буквою "Г"

Птахи не сплять / Буквою "Г"

  • 24.09.2015
  • 19:00
  • Перформанс
    Хореографія (13 Павільйон)

Постановники вистав:

"Птахи не сплять" -  А. Домонкош

"Буквою "Г" -  А. Овчінніков.

Вхід платний  - 100 грн.(за дві вистави).

Це історія валізи, що подорожує крізь час та простір, а ще про пару закоханих, що люблять, сперечаються, пам’ятають та розлучаються… через війну. Вистава створювалась під впливом особистої і соціальної співпричетності до останніх  подій в Україні і тих складних питань, що постають перед нами зараз. Ця вистава присвячена жертвам війни в Україні, що бере свій початок з трагічних подій розправи над протестуючими в Києві і набула розмаху воєнних дій на Сході Україні…

Для чого? Що ми можемо зробити? Як зупинити це? Або, як боротися? Любов чи ненависть? Що таке любов, і з рештою, як любити? ... Кожен має валізу, яку має відкрити…

Створено і втілено акторами: Агнеш Домонкош (Угорщина), Миколою Бондарчуком (Україна)

Консультанти з руху: Дезо Віраг (Угорщина), Іде Ван Хейніген (Голандія) 

Фото: Листоноша

Музика: Агнеш Домонкош (Угорщина), Микола Бондарчук (Україна)

За підтримки: MAPA, SínArts, Badacsony régió 

Театр ПТАХ - це ансамбль який базується на двох акторах, що працюють в Угорщині. Їх співпраця почалась в 2010-у року зі спільної роботи в царині театру, кіно, освітніх та соціальних програм у співпраці з різними міжнародними організаціями і проектами. Агнеш Домонкош (Угорщина) закінчила свою театральну освіту захистивши диплом  Лондонської Міжнародної Академії Перформативного мистецтва за методом Жака Лекока. Микола Бондарчук (Україна) закінчив Державний університет театра кіно і телебачення ім. І.К. Карпенка-Карого в Києві. Вони вперше зустрілись на програмі захисту переддипломних проектів Пересувної Академії Перформативного Мистецтва з Голландії  (MAPA). Після чого почали співпрацю. У своїй творчій роботі вони зосереджені на фізичній дії і візуальній виразності при створенні поетичних оповідей, гротескних комедій, клоунських етюдів, театру предметів. Часто густо працюючи не тільки у театральних а й спеціальних несценічних просторах, використовуючи маски та проекцію.   


Головною ідеєю вистави "Буквою"Г" є переосмислення простору взаємодії глядача і перформера, яке традиційно прийнято розділяти на "сцену" і "глядацький зал". Беручи за основу факт спільного створення перформативної дії всіма присутніми в цьому просторі людьми, я вирішив направити свою увагу туди, де вона традиційно відсутня і надати місцю дії нового сенсу.
У наш час, коли улюбленим фотосюжетом цілого покоління є "Селфі" як спосіб фіксації і споглядання самого себе, завдання вистави - дати можливість глядачеві оцінити свій власний внесок у створення спектаклю. При цьому я сприймаю глядача як тимчасову спільність людей, об'єднаних загальним процесом (само)споглядання.
Непередбачуваність дій індивідуальностей, з яких складається умовний "глядач", дає мені право припускати велику кількість варіантів розвитку подій. У такій ситуації “біле” може поміняти себе на протилежне, тобто на "чорне".
З іншого боку, цього може і не статится.
Ця ситуація здається мені в чомусь схожою з правилом шахового коня, який пересувається "буквою"Г"". Для мене це означає, що з одного боку схема його пересувань зрозуміла, а з іншого боку - з високою точністю передбачити, де він опиниться наступного разу - неможливо.
Ніяких інших видимих або прихованих посилань на гру в шахи у виставі немає.