Напрямки:
Театр Музика Кіно Для дітей Освіта Візуальне мистецтво Танець Перформанс Література Школа журналістики Еко-програма Фешн-арт

Політика платних заходів

Вхід на фестиваль платний протягом усіх 11 днів.

Вартість входу: 50 грн, окрім дня відкриття (в день відкриття вартість входу складає 80 грн.)

Графік роботи:
з понеділка по п’ятницю – з 15:00 до 23:30
в суботу та неділю – з 12:00 до 23:30

Вхідний квиток дає право входу на територію фестивалю та відвідування безкоштовних заходів.

На платні події необхідно придбати квиток (онлайн, в касах міста або при вході на територію фестивалю). Квиток на платні події не потребує додаткового придбання вхідного квитка.

Читати усi умови

ВЕРЕСЕНЬ

Евріпід.Іфігенія в Тавриді. Наречена для терориста

Евріпід.Іфігенія в Тавриді. Наречена для терориста

  • 25.09.2015
  • 19:00
  • Театр
    DIYA (Кіностудія імені Довженка)

Режисер – Дмитро Костюминський за допомогою Ігора Аронова
Вхід платний - 200 грн.

Перший український театральний серіал за мотивами давньогрецьких трагедій Евріпіда. Технологічно-візуально-музично-драматична вистава “Іфігенія в Тавриді. Наречена для терориста”.

Евріпід.

2015

Епізод 1 Серія 1

Вистава з прологом, трьома діями і сімома явищами. Іфігенія жертва. Іфігенія жриця. Іфігенія любляча сестра. В основу вистави лягла класична трагедія Евріпіда, переосмислена й адаптована до сучасних реалій.

Давньогрецька трагедія перетинає вимір cучасності і стає актуальною сьогодні. Упродовж багатьох століть твори Евріпіда схиляють людство до діалогу між різними соціальними категоріями, намагаються налагодити взаємини в суспільстві, врівноважити його структуру на основі демократичних принципів. Вистава відображає відносини України, яка перебуває на етапі творення своєї незалежності, та держав, що посідають панівну позицію на світовій арені. Місце подій - Таврида, сучасний Крим.

Таврида стала місцем зародження поняття “спільність” і визначення вектора, прямованого на возз'єднання окремих народностей в ЄДИНУ Русь. Прийняття християнства на Русі поставило слов'янське суспільство на новий виток розвитку релігії, яка сьогодні переживає свій історичний занепад. Все активніше розвиваються ідеї християнського радикалізму. Бог помер - руйнування уявлень про наявність гаранта існування людства, який знаходиться за межами безпосереднього емпіричного життя, що містить у собі план історії, який додає сенс існуванню світу.

Нова сторінка історії України, відкрита світовим співтовариством, самоідентифікувала приватне “я" в поняття - НАРОД, який досяг на даному етапі больовї межі.

У нашіи? краі?ні точиться віи?на, в якій застосовуються як бойові методи, так і психологічні форми нападу. Кримом тепер володіє інша? держава. В украі?нському суспільстві спостерігається підміна смислів, зміщення орієнтирів,які ведуть до надлому особистості в суспільстві. Ми живемо серед симулякрів, штучно створених форм, нав'язаних образів та ідеалів. Людина перебуває в очікуванні, страху перед незвіданим, відчуваючи біль втрати, яка ріже по живому, позбавляє виснажении суспільний? організм останніх крапель надіі?.

Сучасна людина, постійно переглядаючи новини, втрачає межу між реальністю і вдаваним світом, створеним медіа. Ми зав'язли в цифровому світі, сприймаючи реальність через дисплеї пристроїв. Поки наше життя плине у стрічці новин, а всі емоції й переживання розсипаються на пікселі, вселенський розум живиться. Тотальна глобалізація світу як інформаційна так і економічна приходить до занепаду, що тягне за собою до боротьби системи з самою собою і появи все нових світових і громадянських конфліктів. Для вирішення проблеми необхідно принесення жертви. В дану історичну епоху розвиток ідеї радикального ісламізму, породжений фактично самою системою, припав як ніколи до речі, і з цієї причини на іслам був повішений ярлик всесвітнього терорризму з яким
необхідно боротись.

В епоху всесвітньої боротьби, зміни суспільного ладу і геополітичного переділу існуючих кордонів Іфігенія стоїть на блокпості зникаючого світу. Вона розгублена, не розуміючи свого внутрішнього голосу. Вона вагається, чи варто йти на вчинок, жертвувати собою і своєю батьківщиною. «Терористична гіпотеза полягає в тому, що система повинна вбити себе у відповідь на ряд смертей - викликів. Оскільки ні система, ні влада самі не можуть уникнути символічної необхідності, і це єдиний шанс їх зруйнувати.”

Жан Бодріяйар

Режисер – Дмитро Костюминський за допомогою Ігора Аронова

Сценографія - Дмитро Костюминський

Текст - Евріпід (адаптація Дмитро Костюминський)

Композитор та Live electronic - Олексій Ретинський

Голос - Назгуль Шукаєва

Хор - alter ratio під керівництвом Ольги Приходько

Ударні - Олена Шабельська

Графічна візуальна частина -TENPOINT (Максим Побережський, Олексій Тищенко), Дмитро Костюминський

Світло - Дмитро Костюминський, Марія Волкова

Костюм – Дмитро Костюминський, Юлія Андерсон

Звукорежисер – Анастасія Мазуренко

Актори:

Іфігенія - Вікторія Литвиненко

Орест - Ігор Аронов

Пілад - Іван Заверталюк

Хор (Народ); він же (Мойри) – Клото, Лахеса, Атропа; він же (Еринії) -

Тисифона, Алекто, – alter ratio

Відео та промо матеріал:

Режисер - Дмитро Костюминський, Андрій Кошкін

Оператори - Віктор Марвін, Андрій Дзюня, Оксана Носач

Звук - Артем Артеменко

Костюм – Лілія Луценко

Адміністративна та PR підтримка - Ольга Артеменко, Катерина Ростовцева

Дизайн поліграфії – Сергій Чеботарьов

Продукція: DollMen Theater Company за підтримки Малої Академії наук

України, ЦНМ “ДІЯ”, Кіностудії ім. О. Довженка, ДокуТолока.

 

Вхід платний - 200 грн